شناسهٔ خبر: 59550134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به همت خادمیاران رضوی

توزیع سه هزار بسته افطاری بین نیازمندان

خادمیاران رضوی شاهین شهر و میمه در ضیافت کریمانه میلاد امام حسن(ع) ۳ هزار بسته افطاری به ارزش ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال به نیازمندان اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کانون خادمیاران رضوی شاهین شهر و میمه گفت: هزینه این بسته‌های افطاری از محل کمک‌های خادمیاران رضوی شاهین شهری تامین شده است.
مصطفی نظری با بیان اینکه در طول سال بسته‌های معیشتی به همت خادمیاران در بین افراد مستمند شاهین شهر و میمه توزیع می‌شود، افزود: از رمضان پارسال تا امسال خادمیاران رضوی ۱۰۰ میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.
وی با اشاره به اینکه امسال سمت و سوی کمک‌های این کانون برای توانمند سازی محرومان به اشتغال خواهد بود، گفت: تهیه تنور گازی برای پخت نان، چرخ خیاطی برای دوخت و دوز و دستگاه سبزی خرد کنی از جمله ایده‌هایی هست، که پارسال و امسال برای ایجاد اشتغال زنان بدون سرپرست در این کانون به کار گرفته شده است.

<div id="video-display-embed-code_9466545"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3809236/9466545?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما