شناسهٔ خبر: 59541987 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برقراری آرامش نسبی در غزه

تهران-ایرنا- پس از حملات چند ساعته هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، اکنون آرامشی نسبی بر این باریکه سایه انداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نوار غزه از پنجشنبه شب آماج حملات هوایی قرار گرفت و مناطق مختلف آن بمباران شد.

ساعاتی پیش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه بویژه جنوب آن را به بهانه شلیک موشک از خاک لبنان که تل آویو مسؤولیت آن را متوجه حماس کرد، این باریکه را بمباران کردند.

به دنبال این حملات گروه‌های فلسطینی نیز دست بسته نبوده و ضمن مقابله پدافندی با جنگنده‌های اسرائیلی، در چندین نوبت مختلف شهرکهای اطراف نوار غزه را هدف راکت قرار دادند که در جریان آن تاکنون یک صهیونیست زخمی شده است.

درپی حمله راکتی مقاومت، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه به صدا درآمد و شهرکنشینان در پناهگاهها پناه گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حملاتی به تونل‌ها و سایت‌های اسلحه سازی حماس در نوار غزه انجام دادیم.

صهیونیست ها ادعا کردند: حمله به غزه در پاسخ به آن صورت گرفت که حماس در روزهای اخیر مسائل امنیتی را زیرپا گذاشت.

ارتش رژیم صهیونیستی با فرار از تحمل مسؤولیت این جنایت، ادعا کرد: حماس مسؤول حوادث جاری است و این گروه بهای گزافی را خواهد پرداخت.

در همین حال، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای مسؤولیت کامل جنایات علیه قدس و غزه را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و ملت و مقاومت فلسطین را به وحدت و یکپارچگی برای مقابله همه جانبه با اشغالگران اسرائیلی به منظور دفاع از قدس و مسجد الاقصی فراخواند.

این جنبش تاکید کرد که حمله جنایتکارانه به غزه و ادامه تجاوزات علیه قدس و مسجد الاقصی هرگز امنیت و پیروزی را برای رژیم اشغالگر به ارمغان نمی‌آورد و هیچ حقی برای صهیونیست‌ها در سرزمین، مقدسات ما و مسجد الاقصی ایجاد نمی‌کند.

نظر شما