شناسهٔ خبر: 59540978 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در دیدار حکیم با اسد ؛

رئیس جمهوری سوریه و رهبر جریان حکمت ملی عراق بر حمایت از فلسطین تاکید کردند

تهران-ایرنا-بشار اسد و «سید عمار الحکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیداری بر حمایت از ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از کانال تلگرامی حکیم، اسد و عمار در این دیدار حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کردند.

عمار در دیدارهای جداگانه با رئیس جمهوری سوریه، شاه اردن، امیر قطر، حاکم امارات دیدار و گفت وگو کرد و گفت که دیدار با بشار اسد، عبدالله دوم، تمیم بن حمد آل ثانی و محمد بن زاید آل نهیان طبق روال هر سال برگزار می شود.

وی حلول ماه مبارک رمضان به رهبران کشورهای سوریه ، امارات ، اردن و قطر را تبریک گفت.

وی علاوه بر این، درخصوص مسائل منطقه ای و بین المللی و آخرین تحولات روابط عراق با کشورهای همجوار و منطقه گفت وگو کرد.

حکیم در این دیدارها اقدامات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی را محکوم و بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تأکید کرد.

نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه به معتکفان داخل مسجد القبلی در صحن مسجد الاقصی حمله و تلاش کردند آنان را از مسجد بیرون کنند.

در پاسخ به این حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین طی سه‌شنبه شب و صبح چهارشنبه و امروز پنجشنبه چندین بار شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه را با موشک هدف قرار دادند و به دنبال آن آژیر خطر به صدا درآمد.

همچنین در اقدامی بی سابقه امروز پنجشنبه ده‌ها موشک از خاک لبنان شهرک‌ها و شهرهای مرزی در شمال و غرب جلیل را شمال فلسطین اشغالی مورد هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز شلیک حمله موشکی از خاک لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را تأیید کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که شلیک موشک از خاک لبنان به شهرک‌های این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را رصد کرده است.

همچنین منابع خبری فلسطین نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این منطقه و شنیده شدن صدای چند انفجار خبر داده‌اند.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که آژیرهای خطر در شهرک‌های «شلومی» و «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده‌اند.

نظر شما