ICTna.ir - شرکت های ISP های بریتانیا ضرب الاجل آفکام را برای تعویض قرارداد ساده تر نادیده گرفتند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، امروز آخرین مهلت برای ارائه دهندگان پهنای باند بریتانیا بود تا خروج مشتریان خود را آسان تر کنند، اما این کار را نکرده اند و علنا ضرب الاجل رگولاتوری انگلیس را نادیده گرفتند.
زمانی که رگولاتور بریتانیا که با نام "آفکام" مشهور است، این قواعد را در شهریور گذشته اعلام کرد، این قواعد بهعنوان «سوئیچ تک لمسی» معرفی شدن تا جابجایی مشترکین بین اپراتورها تسهیل شود. این قوانین جدید با حذف هر چه بیشتر موانع برای تعویض اپراتور، بازار پهنای باند را رقابتیتر میکند. در وهله اول این بدان معناست که نیاز به تماس با تامین کننده فعلی برداشته میشود، در این مرحله آنها می توانند موانع بوروکراتیک را به شما معرفی کنند و از پاسخ دهندگان خود که عملا ابزاری برای حفظ مشتری هستند به نحوی بروکراتیک استفاده کنند، به این امید که نظر خود را تغییر دهید.
اما حالا به نظر می رسد که هیچ یک از ISP ها این اقدامات را اجرا نکرده اند، که باعث شد آفکام یک "برنامه اجرایی" را آغاز کند .
کریستینا لونا استبان، مدیر حمایت از مصرفکنندگان مخابراتی آفکام، با اظهار تاسف در خصوص این وضعیت گفت: صنعت ارتباطات، هشدارهای فراوان، زمان و پشتیبانی زیادی برای انجام این کار داشته است. این بسیار ناامید کننده است و اپراتورهای اینترنتی مشتریان خود را ناامید کرده اند. ما پیروی از قوانین خود را بسیار جدی میگیریم و اقدامات اجرایی را آغاز کردهایم تا اطمینان حاصل کنیم که شرکتها این موضوع را در سریعترین زمان ممکن پیاده سازی میکنند.
نظر شما