شناسهٔ خبر: 59536782 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاریخ اکران فیلم ماینکرفت (Minecraft) مشخص شد

حضور جیسون موموآ قطعی است، اما نقش او نه / Insider-Gaming

صاحب‌خبر -

ساخت فیلم ماینکرفت (Minecraft) بدون سروصدای ادامه پیدا کرده و اکنون تاریخ اکران آن به صورت رسمی اعلام شده است

Minecraft با بازی ستاره بزرگی مثل جیسون موموآ (Jason Momoa) در تاریخ ۴ آپریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) در سینماها اکران می‌شود. ماینکرفت در یک دهه گذشته نام خودش را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ ثبت کرده و صدها میلیون نسخه فروش داشته است. انتظارات از فیلم Minecraft بسیار زیاد بوده و می‌تواند به رشد فرانچایز کمک بسیاری کند. 

کمپانی برادران وارنر در ده سال گذشته تلاش بسیاری برای ساخت فیلم ماینکرفت کرده و بنابر گزارش سایت ComicBook بالاخره همه چی خوب پیش می‌رود. این اقتباس یک فیلم لایو اکشن خواهد بود اما دقیقا نمی‌دانیم که چگونه قصد دارد دنیای این بازی مبتنی بر بلوک‌ها را به تصویر بکشد. 

جیسون موموآ در فیلم ماینکرفت جیسون موموآ در فیلم ماینکرفت

در حال حاضر هیچ بازیگر دیگری برای این پروژه انتخاب نشده است و تنها این را می‌دانیم که جیسون هس (Jason Hess) هدایت تیم سازنده را برعهده دارد. از دیگر آثار جیسون هس می‌توان به Nacho Libre (با بازی جک بلک) و Napoleon Dynamite اشاره کرد که فیلم‌های چندان خوب یا شناخته شده‌ای نیستند. 

فیلم Minecraft در تاریخ ۴ آپریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) در سراسر جهان اکران می‌شود. 

بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

تاریخ اکران فیلم Minecraft با بازی جیسون موموآ مشخص شد - ویجیاتو تاریخ اکران فیلم Minecraft با بازی جیسون موموآ مشخص شد - ویجیاتو با کلیک روی تصویر از یوتوب ویجیاتو تماشا کنید
Insider-Gaming

برچسب‌ها:

نظر شما