شناسهٔ خبر: 59528466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خاطره مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از شهید مهقانی؛

«مقداد» یک بچه هیئتی به تمام معنا بود/ روایتی از تواضع شهید مهقانی+ فیلم

فاطمه رائیجی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه شهید مهقانی یک جوان هیئتی و حزب‌اللهی بود، گفت: خوشحالم که از هیئت ما یک نفر برات شهادت گرفت و می‌تواند در نزد اهل بیت(ع) شفیع ما باشد.

صاحب‌خبر -

سیدرضا نظری در حاشیه مراسم تشییع شهید مقداد مهقانی، بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان در گفت‌وگو با ایسنا از مردمداری و تواضع این شهید مدافع حرم سخن گفت و اظهار کرد: شهید مهقانی بسیار بااخلاص و متواضع بود.

وی خاطره‌ای از شهید مهقانی در فعالیت‌های هیئت چهارده معصوم(ع) فاضل‌آباد روایت کرد و افزود: شهید مهقانی به دنبال ریاست نبود و برایش فرقی نمی‌کرد که هیئت را جارو کند یا برای عزاداران اهل بیت(ع) چای بریزد و یا پشت تریبون برود، در واقع هر کاری که لازم بود او انجام می‌داد.

به گزارش ایسنا؛ شهید مقداد مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است که صبح جمعه ۱۱ فروردین در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شدت مجروح و بر اثر شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شد.

وی از جوانان غیور، هیئتی، مومن و ولایتمدار شهر فاضل آباد از توابع استان گلستان و متولد ۱۳۷۰ بود که یک فرزند پسر دو ساله از او به یادگار مانده است.

مراسم تشییع این شهید والامقام صبح روز چهارشنبه ۱۶ فروردین با حضور پرشور و حماسی مردم گرگان برگزار شد و پیکر پاک این شهید برای تدفین به گلزار شهدای امامزاده الازمن شهرستان علی‌آبادکتول فرستاده شد.

انتهای پیام

نظر شما