شناسهٔ خبر: 59501962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۹۹۰ ماموریت نوروزی در اورژانس ۱۱۵ تربت حیدریه

رئیس اورژانس تربت‌حیدریه گفت:در اجرای طرح سلامت نوروزی تا پایان ۱۳ فروردین۹۹۰ ماموریت برای نجات زائران امام رضا علیه السلام از خطرات جانی صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر محمد جواد امیری افزود: این ۹۹۰ ماموریت در نتیجه چهار هزار و ۶۴۴ تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ تربت حیدریه صورت گرفت که ۹۶ مورد آن منجر به نجات ۲۰۲ مصدوم و مجروح از ۹۶ سانحه رانندگی مربوط به مسافران، گردشگران نوروزی و زائران امام رضا علیه السلام شد.اورژانس ۱۱۵ تربت حیدریه ۹۹۰ ماموریت نوروزی انجام داد

وی با بیان اینکه ۹۰۸ ماموریت‌ امداد و نجات به بیماران قلبی و فشار خون صورت گرفت گفت: در طرح سلامت تعطیلات نوروزی که از ۲۵ اسفند پارسال آغاز شد فقط یک فوتی ناشی از سوانح رانندگی در حوزه عملیاتی اورژانس تربت حیدریه اتفاق افتاد.

رئیس اورژانس تربت‌حیدریه با ابراز رضایت از عملکرد همکارانش در مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ تربت حیدریه گفت: همچنین در طول تعطیلات نوروزی و طی خدمات ارائه شده به مادران باردار اعم از شهروند و مسافر ۲ مورد زایمان در داخل آمبولانس و با موفقیت کامل انجام شد.

دکتر امیری افزود: میانگین زمان کشوری امدادرسانی به حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای و شهری به ترتیب ۱۵ و ۸ دقیقه و در تربت‌حیدریه به ترتیب ۱۳ و ۷ دقیقه است که قطعا در کاهش تلفات و درمان فوری و موثر تاثیرگذاری دارد.

 

 

نظر شما