شناسهٔ خبر: 59498440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خیزش گردوخاک در غرب و جنوب پایتخت از فردا/ کیفیت هوا کاهش می‌یابد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، خیزش گردوخاک در نیمه غربی و جنوبی تهران از ظهر چهارشنبه تا روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در نیمه شمالی در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب گاهی نیمه ابری و در ارتفاعات و دامنه‌ها برای امروز و پنج‌شنبه گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از ظهر فردا تا جمعه در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک، کاهش دید و کاهش نسبی کیفیت هوا به‌ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان مورد انتظار است و از امروز تا پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی استان تهران امروز ۱۵ فروردین صاف، در بعدازظهر افزایش باد گاهی تا قسمتی ابری را برای تهران شاهد خواهیم بود.

روز چهارشنبه ۱۶ فروردین هوا صاف، از بعدازظهرافزایش باد با احتمال گردوخاک همچنین در اواخر وقت نیز کمی ابری با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دما ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

روز پنج‌شنبه ۱۷ فروردین هوای تهران به‌تدریج ناپایدار خواهد شد، به‌گونه‌ای که کمی ابری و وزش باد و از بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

در روز جمعه و شنبه (۱۸ و ۱۹ فروردین) هوای تهران صاف تا کمی ابری و از بعدازظهر همراه با افزایش باد خواهد بود بنابراین  وضعیت جوی نسبتا ناپایداری رقم خواهد خورد.

پایان پیام/67062

نظر شما