شناسهٔ خبر: 59497645 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

صدور احکام مدیران جشنواره فیلم ایثار

با حکم فرهاد مختاری دبیر نخستین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار، مدیران بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی و هنری معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار، «فرهاد مختاری»، مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر جشنواره بین‌المللی ایثار، در احکامی «غلامرضا منتظمی»، پژوهشگر، فعال سیاسی و فرهنگی و بنیانگذار کنفرانس بین‌المللی افق نو را به سمت مدیر بخش بین‌الملل، «علی کفراش»، فیلمساز، مدیر و فعال هنری و سینمایی را به سمت مدیر بخش فیلم، «مهدی فرودگاهی»، فیلمنامه نویس، تهیه‌کننده و عضو هیات داوری و انتخاب جشنواره‌های هنری و سینمایی را به ‌عنوان مدیر بخش فیلمنامه و «مصطفی محمودی»، مدرس دانشگاه، مدیر و برنامه‌ریز روابط عمومی و ارتباطات رسانه‌ای در حوزه سینما و تئاتر را به سمت مدیر بخش ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره منصوب کرد. پیش‌ازاین ناصر باکیده، مدیر فرهنگی هنری و فیلمساز به‌عنوان دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار منصوب شده بود.

آثار منتخب جشنواره در بخش فیلمنامه، روز دهم اردیبهشت و اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلم، روز پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام می‌شود.

نخستین جشنواره بین‌المللی ایثار و پنجمین دوره ملی این رخداد هنری از بیست‌ونهم اردیبهشت تا سوم خرداد امسال با دبیری فرهاد مختاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما