شناسهٔ خبر: 59493553 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

هری پاتر در قالب یک سریال ریبوت خواهد شد!

سیاست‌گذاری‌های عجیب وارنر همچنان ادامه دارد / Polygon

صاحب‌خبر -

تقریبا یک دهه از پایان سری فیلم‌های هری پاتر می‌گذرد و ظاهرا وارنر قصد دارد داستان فانتزی جی. کی. رولینگ را یک بار دیگر و در قالبی متفاوت روایت کند. طبق گزارش بلومبرگ، HBO در حال مذاکره برای بازسازی سری هفت کتابی Harry Potter به شکل سریال است.

لوکاس شاو از بلومبرگ گفته HBO هر کتاب از سری Harry Potter را در قالب یک فصل سریال ارائه خواهد داد. فرمت سریالی به سازندگان اجازه می‌دهد فضا و زمان بیشتری برای پرداختن به جزئیات، شخصیت‌پردازی و نکات ناگفته از دنیای هری پاتر داشته باشند.

این برنامه بخشی از سیاست‌های کلی و عظیم وارنر دیسکاوری است که هم‌اکنون دارد بزرگترین برندها و فرانچایزهای خود را از نو ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها از چند ماه پیش و با معرفی دنیای سینمایی جدید DC با مدیریت جیمز گان آغاز شد. چند هفته پیش نیز خبر رسید باید منتظر ریبوت فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» باشیم.

در حالی که دنیای هری‌ پاتر همچنان محبوبیت فوق‌العاده‌ای میان مخاطبان دارد و بازی Hogwarts Legacy نیز مهر تاییدی بر این مسئله بود، خلق سری یعنی جی. کی. رولینگ حسابی درگیر حاشیه‌های سیاسی-اجتماعی شده و واکنش‌های ضد و نقیضی را به همراه داشته است.

بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

ناتی داگ به خاطر لانچ بد بازی The Last of Us Part 1 عذرخواهی می‌کند - ویجیاتو ناتی داگ به خاطر لانچ بد بازی The Last of Us Part 1 عذرخواهی می‌کند - ویجیاتو Polygon

نظر شما