شناسهٔ خبر: 59460717 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زخمی شدن ۳ نظامی صهیونیست در عملیات زیرگیری در الخلیل

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد مجری عملیات بیت امر در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری، یک افسر وابسته به تشکیلات خودگردان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ یک فلسطینی با استفاده از خودرو چند نظامی صهیونیست را در بیت امر، شمال الخلیل در کرانه باختری زیر گرفت. 

<div id="video-display-embed-code_9443093"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3803597/9443093?width=600&height=350"></script></div>

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مجری عملیات در بیت امر، شمال الخلیل را، یکی از افسران نهاد امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی کرد.

بر اساس خبری که شبکه دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر کرد، در این عملیات سه نظامی اسرائیلی زخمی شدند ضمن اینکه نظامیان اسرائیلی مجری عملیات را مورد هدف قرار دادند و به شهادت رساندند.

جنبش حماس در واکنش به عملیات یکی از مجاهدان فلسطینی در شمال الخلیل، این عملیات را واکنش طبیعی علیه جنایات اشغالگران و تجاوزات این رژیم به نمازگزاران در مسجد الاقصی خواند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به عملیات یکی از مجاهدان فلسطینی در شمال الخلیل، با تمجید از این عملیات آن را واکنش به جنایات اشغالگران و تجاوزات این رژیم علیه مسجد الاقصی خواند.

 

نظر شما