شناسهٔ خبر: 5943193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برانکو: باید هرچه سریع تر تیم اصلی را تشکیل دهیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید هر چه زودتر تیم اصلی را تشکیل دهیم تا بازیکنان درتمرینات شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

برانکو ایوانکوویچ پس از شرکت در جلسه هیات مدیره در نشستی خبری در باشگاه پرسپولیس درخصوص این جلسه، افزود: برگزاری این جلسات در ابتدای فصل متداول و طبیعی است و درخصوص مسایل روزمره با اعضای هیات مدیره گفت وگو و موارد را تجزیه و تحلیل می کنیم.

وی درپاسخ به این سووال که از شما خواسته شده است فهرست بازیکنان موردنظر خود را تعدیل و تغییر دهید، ادامه داد: مهم ترین اولویت ما تشکیل هرچه زودتر تیم است و بر همین اساس در مورد بازیکنان و آنهایی که باید جانشین شوند با مسوولان باشگاه گفت وگو هایی داشتیم.

وی تاکید کرد: به طور حتم این جلسه فقط برای امروز نیست و ممکن است این موضوع در روزهای دیگر هم تکرار شود اما خواسته ما در اصل تشکیل تیم اصلی است تا بازیکنان سریع تر در تمرین حاضر شده و فرصت را ازدست ندهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه آیا برنامه ای برای جذب بازیکنان مطرح دارید تصریح کرد: بستگی به بودجه و نظر مدیران باشگاه دارد، اگر مشکلی نباشد به طور حتم چند بازیکن مطرح را جذب خواهیم کرد.

برانکو تاکید کرد: هنوز مسوولان باشگاه درخواست های مرا درخصوص بازیکنان جدید عملی نکرده اند اما قول گرفته ام که مذاکرات با بازیکنان مورد نظر هرچه زودتر به پایان برسد و هرچه زودتر کار را آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تایید خبر دستیاری مصطفی قنبرپور درباره آخرین وضعیت کریم باقری نیز گفت: فردا با باقری جلسه خواهیم داشت و امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود او یکی از همکاران خوب من است و امیدوارم پیش ما بماند.

وی درخصوص جذب ادینهو گفت: آمار ادینهو نشانگر کیفیت اوست و هر باشگاهی او را می خواهد و من به اندازه کافی در موردش صحبت کرده ام اما اینکه وضعیت حضورش در پرسپولیس چه می شود اجازه بدهید به عنوان راز باشگاه بماند.

برانکو درباره نگاه داشتن پیام صادقیان تصریح کرد: برای صادقیان آرزوی موفقیت در باشگاه جدیدش می کنم او بازیکن مستعدی است که می تواند استعدادش را در باشگاه جدیدش نشان دهد.

ورزشی.(2)**9144 **9122**1379

نظر شما