شناسهٔ خبر: 59431532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه‌اندازی قرائت‌خانه‌های نوروزی در گرمسار

قرائت‌خانه‌های نوروزی در شهرستان گرمسار راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حسین عاشوری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار ظهر امروز در بررسی روند اجرای قرائت‌خانه نوروزی ویژه دانش‌آموزان کنکوری این شهرستان اظهار کرد: فعالیت این قرائت‌خانه‌ها از ۲۵ اسفندماه آغاز شده است و تا ۱۲ فرودین‌ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این قرائت‌خانه‌ها از ساعت هشت صبح تا ۲۱ شب میزبان دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی به منظور استفاده بهینه از تعطیلات نوروزی هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار اضافه کرد: در این قرائت‌خانه‌ها، علاوه بر فرصت مطالعاتی، خدمات مشاوره‌ای، برنامه‌ریزی و رفع اشکال دانش‌آموزان نیز انجام می‌شود.

امروز همچنین ابوالقاسم طاهری، مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز با همراهی مدیر آموزش و پرورش، معاون آموزشی و کارشناس مسؤول آموزش متوسطه شهرستان گرمسار با حضور در مدرسه تیزهوشان فرزانگان دوره دوم از قرائت‌خانه نوروزی این دبیرستان بازدید کردند.

طاهری در بازدید از قرائت‌خانه نوروزی شهرستان گرمسار گفت: استفاده از فرصت نوروزی، ایجاد فضای مطالعاتی و افزایش اطلاعات علمی و تحصیلی از مهم‌ترین اهداف ایجاد قرائت‌خانه‌های نوروزی برای دانش‌آموزان شرکت کننده در کنکور است.

مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان یادآور شد: باید با برنامه‌ریزی بتوانیم از تمام توان و ظرفیت‌های دانش‌آموزانی که سال گذشته در کنکور قبول شدند، در سطح مدارس با هدف در اختیار قرار دادن اطلاعات و معلومات به دانش‌آموزانی که امسال قصد شرکت را دارند، بهره‌گیری شود.

پایان پیام/74002/م/

نظر شما