شناسهٔ خبر: 59419266 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

قاتل مرد ۴۴ ساله سراوانی به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یکی از عاملان قتل مرد ۴۴ ساله پس از یک ماه زندگی مخفیانه در شهرستان سراوان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل شهروندی در یکی از محلات شهرستان سراوان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که فردی میانسال (۴۴ ساله) با سلاح کلاش به قتل رسیده است. در ادامه با انجام تحقیقات و بررسی‌های صورت‌گرفته در این خصوص یک متهم شناسایی و پس از یک ماه زندگی مخفیانه در  شهرستان سراوان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جلیلیان ادامه داد: متهم دستگیرشده در بازجویی‌های صورت‌گرفته و روبه‌رو شدن با شواهد و مدارک به قتل با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرده است. در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری همدست قاتل ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، انگیزه این قتل را اختلافات قبلی اعلام کرد و گفت: متهم دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد. 

نظر شما