شناسهٔ خبر: 59408698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاکسازی و ریزش برداری ۴۵ نقطه از جاده‌های ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از پاکسازی و ریزش برداری ۴۵ نقطه از جاده‌های اصلی استان از سنگ و گل و لای ناشی از بارندگی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: با وجود ادامه بارش‌ها در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.
 
وی افزود: این ریزش‌ها ناشی از بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های ایلام - ماربره، آبدانان - میمه و مورموری - دهلران اتفاق افتاده بود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در ۱۳ محور ارتباطی از شهر‌های استان بارش برف و باران گزارش شده است.
 
چشمه خاور مجموع نیرو‌های راهدار درگیر در محور‌های دارای ریزش را ۳۲ نفر عنوان کرد و ادامه داد: تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۵ دستگاه ماشین آلات کار ریزش برداری را در نقاط درگیر بر عهده داشتند.
 
وی اضافه کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفر با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.
 
استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما