شناسهٔ خبر: 59371706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزش باد شدید در راه استان قزوین/ مردم و مسافران نوروزی هشدارها را جدی بگیرند

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از وزش باد شدید از بعد از ظهر فردا تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: در صورت قوی شدن این سیستم، هشدارهای لازم مجدد صادر می شود.

صاحب‌خبر -

یوسف شیخ الملوکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه برای امروز و فردا پدیده خاصی را در استان قزوین شاهد نیستم، گفت: اما اواخر وقت فردا بعد از ظهر یکشنبه تا روز دوشنبه و حتی ممکن است تا روز سه شنبه یک ناپایداری جو را در سطح استان قزوین داریم.

وی افزود: این ناپایداری به شکل رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید در سطح استان قزوین خواهد بود و وزش باد روز چهارشنبه باد غربی است و اندکی وزش باد شدت دارد.

مدیر کل هواشناسی استان قزوین این مطلب را بیان کرد که احتمال اینکه از ناحیه باد، برخی نقاط خسارت ببینند، وجود دارد و تمهیدات لازم باید اندیشیده شود.

شیخ الملوکی لغرندگی جاده ها و احتمال برخورد صاعقه را از پیامدهای ناپایداری جو در اواخر روز یکشنبه و دوشنبه ذکر و با تاکید بر اخذ تمهیدات لازم از سوی رانندگان و مسافران برای پیشگیری از وقوع حادثه خاطرنشان کرد: فعلا انتظار سیلاب شدید را در استان نداریم مگر اینکه یک دفعه الگوها و نقشه ها فردا تا ظهر تغییر یابد که در صورت مشاهده نقشه ها و مدلهای جدید و احتمال تشدید یا قوی شدن سیستم، هشدارهای لازم مجدد صادر می شود و مردم استان قزوین و مسافران نوروزی باید به هشدارها توجه و دقت کافی داشته باشند.

پایان پیام/

نظر شما