شناسهٔ خبر: 59366320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تخصیص ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای روشنایی کمربندی کلانتری چابهار

چابهار- ایرنا- معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار از تامین روشنایی بخشی از جاده کمربندی شهید کلانتری با اعتبار بیش‌از ۲۳ میلیارد تومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

عبدالحکیم آصفی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تاکنون ۵۰ پی تیرهای برق ساخته و در محل های مورد نظر نصب شده و توسعه و بهسازی کمربندی شهید کلانتری چابهار ضمن کاهش بار ترافیکی، از حوادث خودرویی نیز پییشگیری می کند.

وی با اشاره به لزوم افزایش امنیت مالی و جانی شهروندان و گردشگران در جاده‌ها و بلوارهای پرترددی همچون جاده کمربندی شهیدکلانتری که در طرح جامع جدید بخشی از بدنه شهری و جزو یکی از بلوارهای اصلی شهر محسوب خواهد شد، گفت: تمامی تجهیزات لازم از قبیل کابل، پایه‌ها و چراغ‌های روشنایی چهار کیلومتر از بلوار تأمین شده است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: عملیات نصب پایه های روشنایی از نیمه دوم فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

چابهار با هفت سین باستانی به استقبال گردشگران رفت

منطقه آزاد چابهار با چیدمانی رنگین از سفره باستانی هفت سین از حضور گردشگرانی که چابهار را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود در سال ۱۴۰۲ انتخاب کرده‌اند، استقبال کرد.

یکی از کهن ترین آیین ها، نوروز و تازه شدن زمین در ابتدای فصل بهار است که در ایران و چند کشور دیگر جشن گرفته می شود. چابهار نوروز امسال را با رنگی متفاوت از میهمانان میزبانی می‌کند زیرا که حلول ماه میهمان خدا هم فرا رسیده است.

سفره هفت سین رنگین چابهار در میدان امام خمینی، گیت‌های شمالی و جنوبی منطقه تعبیه شده تا ضمن خوش آمدگویی به گردشگران، قاب عکسی برای خاطرات میهمانان نوروزی نیز باشد.

منطقه آزاد چابهار با داشتن سواحلی بی مانند در جوار دریای عمان و ظرفیت های گوناگون تاریخی و طبیعی یکی از مناطق بکر و زیبای ایران برای سفر است.

نظر شما