شناسهٔ خبر: 59356432 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ناگلزمن از هدایت بایرن مونیخ برکنار و توخل جایگزین او شد

بایرن مونیخ در اقدامی غیرقابل پیشبینی سرمربی خود را تغییر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، ساعاتی قبل یک خبر جنجالی منتشر و در آن اعلام کرد که باشگاه آلمانی در حال بررسی شرایط سرمربی خود است و احتمالاً ناگلزمن در روزهای آتی از بایرن اخراج خواهد شد.

تنها مدتی پس از انتشار خبر رومانو، خبر جدیدی مخابره شد و باشگاه بایرن مونیخ رسماً سرمربی جوان خود را از سمتش برکنار کرد. این اتفاق در حالی رخ داده است که بایرن مونیخ با قاطعیت به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا رسیده و در این مرحله باید به مصاف منچسترسیتی و پپ گواردیولا برود.

اگرچه در لیگ قهرمانان همه چیز برای باوریایی‌ها خوب پیش رفته، اما در بوندسلیگا و بر خلاف سال‌های اخیر، آنها فعلاً صدر جدول را به دورتموند واگذار کرده‌اند و ممکن است بعد از یک دهه شانس کسب عنوان قهرمانی را از دست بدهند. با این حال بعید به نظر می‌رسد که دوم شدن در لیگ دلیل اخراج ناگلزمن از بایرن مونیخ باشد.

شنیده شده است که تنش‌های به وجود آمده در رختکن و درگیری برخی از بازیکنان همچون مولر و نویر می‌تواند دلیل کنار گذاشته شدن سرمربی جوان سابق لایپزیگ باشد.

در حال حاضر توماس توخل نامزد اصلی جانشینی ناگلزمن است و نشریه بیلد اعلام کرده که این مربی آلمانی که مدتی است بیکار بوده، به عنوان سرمربی بایرن مونیخ منصوب خواهد شد.

اگرچه هنوز باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی هیچ چیزی را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسد که مثل همیشه خبرهای منتشر شده توسط رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی درست باشد. برخی از منابع خبری در آلمان گزارش کرده اند که کار ناگلزمن با بایرن رسماً تمام شده و حتی صحبت‌های جانشینی توخل نیز بسیار جدی است.

باید صبر کرد و دید باشگاه آلمانی در روزها و هفته های آتی چه توضیحی درباره تصمیم بحث‌برانگیز خود خواهد داد و آیا توخل که سابقه هدایت دورتموند را در کارنامه خود دارد، می تواند از قهرمانی تیم سابقش در آلمان جلوگیری کند.

نظر شما