شناسهٔ خبر: 59352112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

۶.۹ میلیون مسافر -شب در مازندران اقامت کردند

ساری-مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: از ۱۶ اسفند تا دوم فروردین بیش از شش میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر شب در استان اقامت کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار مهر، صادق برزگر بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی دوم فروردین سال جاری را ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۸۵۳ نفر اعلام کرد.
رزگر با اشاره به اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا دوم فروردین سال جاری ۶ میلیون و۹۸۱ هزار و ۶۰۷ اقامت داشتند، آمار دوم فروردین سال جاری را ۸۱۰ هزار و ۴۴ نفر اعلام و تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان داشتند.
وی تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی ۳۹۱ مورد از آغاز ستاد تا دوم فروردین عنوان کرد.
برزگر خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا دوم فروردین سال جاری ۳۳ فقره تشویق، ۶۳ فقره تذکرات و ۱۸ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی دوم فروردین سال جاری را ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۸۵۳ نفر اعلام کرد.

نظر شما