شناسهٔ خبر: 593287 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان:

حمایت از فلسطین حمایت از اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: اسرائیل غاصب افزون بر کشتار کودکان و زنان مسلمان فلسطینی برای جلوگیری از انعکاس جنایات خود خبرنگاران را نیز هدف گلوله های خود قرارداده است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: امروز مسأله فلسطین یکی از مسائل مهم جهان اسلام است و بی تفاوتی درقبال صدای مظلومانه ملت فلسطین و سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل بیانگر تایید رژیم صیهونیستی و اقدامات جنایتکارانه آنان بر علیه مردم مسلمان فلسطین است.

 

وی با اشاره به این تعبیر امام خمینی(ره) که فلسطین پاره تن اسلام است گفت: ملت مظلوم و مسلمان فلسطین بیش از 60 سال است برای آزادی قدس شریف و سرزمین های اشغالی با رژیم اشغالگر قدس در حال مبارزه است.

 

حجت الاسلام حسینی یادآورشد: پیامبر اکرم(ص) می فرماید اگر مسلمانی مورد ظلم و ستم واقع شد و اعلام نیاز وکمک کرد بر همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان واجب است او را کمک و یاری کنند.

 

وی افزود: متاسفانه امروز ملت مسلمان فلسطین در میان سکوت و بی تفاوتی بسیاری از سران کشورهای اسلامی در حالی توسط رژیم اشغالگر قدس به خاک خون کشیده می شوند که بسیاری از ملت های آزاده جهان حتی در قلب واشنگتن برعلیه اسرائیل و حامیان آنان تظاهرات و حمایت خود را مردم فلسطین اعلام می کنند.

 

وی، اسرائیل را نطفه نامشروع استکبارجهانی و آمریکای جنایتکار دانست و یاد آورشد: تقویت و حمایت از اسرائیل توسط آمریکا با هدف نسل کشی مسلمانان و اصل اسلام است.

 

حجت الاسلام حسینی برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال را نیز ابزاری برای سرگرمی مردم و انحراف افکار عمومی جهان از جنایات گروه های تروریستی داعش و بعثی در عراق و تجاوز اسرائیل به غزه و کرانه غربی و کشتار مردم فلسطین دانست.

 

وی افزود: اسرائیل افزون بر کشتار کودکان و زنان مسلمان فلسطینی برای جلوگیری از انعکاس جنایات خود خبرنگاران را نیز هدف گلوله های خود قرارداده اند.

 

به گفته وی، مسلمانان جهان و ملت مظلوم و مسلمان فلسطین در برابر رژیمی غاصب و زیاده خواه وتا دندان مسلح قرارگرفته است که برای نسل کشی مسلمانان از هیچ جنایتی دریغ نمی کند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان منشأ تمامی‌توطئه ها بر علیه مسلمان جهان را رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار دانست و گفت: ما معتقدیم اسرائیل و انگلستان و آمریکا به وجود آورنده گروه های تروریستی داعش و وهابیت برای استفاده ابزاری و نسل کشی مسلمانان هستند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به شهادت جمع کثیری از کودکان و زنان مسلمان و بی پناه فلسطینی درحملات اخیر رژیم اشغالگر قدس گفت: بر همه مسلمانان جهان حتی آزادگان دنیا واجب و لازم است از ملتی که با دست خالی به مقابله با چهارمین ارتش دنیا رفته است حمایت کنند.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه براهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد وگفت: ملت شریف ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب حمایت بی دریغ خود را از ملت ستمدیده فلسطین دریغ نکردند و امروز نیز مصمم هستند با حضور میلیونی و پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل، التیامی بر زخم های عمیق ملت فلسطین و موجب استیضاح و اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل خواهند شد.

 

وی حضور همگانی در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشانه اتحاد و همبستگی مسلمانان و باعث وحشت اسرائیل غاصب دانست و افزود: مردم مسلمان و آزاده جهان به همراه ملت انقلابی و قهرمان ایران در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، ضمن همراه شدن با مردم ستم دیده فلسطین، مشت های گره کرده خود را بر دهان اسرائیل غاصب و حامیان او خواهند کوبید.

 

حجت الاسلام حسینی یاد آورشد: مردم شهرستان کاشان نیزاز ساعت 10:30 دقیقه صبح با اجتماع در مجموعه ورزشی شهدای بسیج سپاه کاشان در خیابان شهید بهشتی این شهرستان و اجرای ویژه برنامه های این روز، از ساعت 11:30 راهپیمایی خود را از این به طرف میدان جهاد آغاز با قرائت قعطنامه پایانی در میدان جهاد با سرویس عمومی برای شرکت در نماز جمعه به مصلی بقیه الله الاعظم کاشان انتقال داده خواهند شد./1307/ت302/ب4

نظر شما