شناسهٔ خبر: 59320198 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جانشین رئیس پلیس راه فراجا به ایلنا خبر داد:

محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا پایان تخلیه بار ترافیکی یک طرفه است

جانشین رئیس پلیس راه فراجا گفت: به دلیل وجود ترافیک در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال، از ساعت ۸ صبح مسیر تهران به سمت شمال، جهت تخلیه بار ترافیکی یک طرفه شده است و این محدودیت تا زمان تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین رئیس پلیس راه فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی همزمان با آغاز تعطیلات عید نوروز توضیح داد: امروز ما شاهد حجم سنگین ترافیک در محورهای خروجی استان تهران اعم از محورهای فیروزکوه و هراز، آزادراه تهران-شمال، چالوس، آزادراه قزوین-رشت و آزادراه کرج هستیم. 

سرهنگ محبی افزود: مسیر تهران-ساوه و تهران-قم نیز دارای بار ترافیکی قابل توجهی است. در محورهای مواصلاتی استان‌های زیارتی و سیاحتی مانند استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، شیراز و استان مرکزی نیز شاهد ترافیک سنگینی هستیم. 

او تصریح کرد: به دلیل وجود این ترافیک در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال، از ساعت ۸ صبح امروز ۲۹ اسفند ماه، مسیر برای تردد کلیه وسایل نقلیه از جنوب به شمال یعنی از تهران به سمت شمال، جهت تخلیه بار ترافیکی یک طرفه شده است و این محدودیت تا زمان تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت. 

جانشین رئیس پلیس راه فراجا با پیش بینی اینکه امروز ۲۹ اسفندماه در اوج سفرهای نوروزی قرار داریم، گفت: فردا صبح نیز به نظر می‌رسد چنین ترافیک سنگینی را در راه‌های مواصلاتی مشاهده خواهیم کرد. توصیه ما این است که رانندگان حتما با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس با پلیس راه همراهی کنند. 

سرهنگ محبی تاکید کرد: رانندگان در این شرایط سعی کنند مرتکب تخلفات رانندگی نشوند تا انشاالله در این ایام شاهد کمترین حوادث جاده‌ای باشیم. 

جانشین رئیس پلیس راه فراجا بیان کرد: در محورهای کوهستانی به صورت خفیف شاهد بارش برف و باران هستیم. در محور چالوس و هراز تا ساعاتی پیش شاهد بارش برف بودیم و سطح محورها لغزنده است. توصیه می‌کنیم مسافرانی که قصد سفر در محورهای کوهستانی دارند، حتما تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، خوراک کافی و پوشاک گرم همراه داشته باشند. 

سرهنگ محبی یادآوری کرد: در این روزها در اکثر محورها ترافیک وجود دارد و در برخی موارد ترافیک سنگین است و رانندگان باید با صبر بیشتری رانندگی کنند، به فاصله طولی نسبت به وسایل نقلیه جلویی توجه کنند و رانندگی امنی داشته باشند.

 

نظر شما