شناسهٔ خبر: 59307393 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقرارتیم های پلیس در۵۰ نقطه بزرگراهی/ توقیف خودرو در انتظار رانندگان پرخطر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از استقرار تیم های پلیس راهور در ۵۰ نقطه بزرگراهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وقوع 65 درصد از تصادفات سال گذشته پایتخت در بزرگراه‌ها اظهار داشت: بزرگراه‌های آزادگان، شهید خرازی و شهید فهمیده در نوروز 1401 بیشترین سهم تصادفات پایتخت را به خود اختصاص داده بودند به همین دلیل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ویژه نوروز 1402 با استقرار 50 تیم ثابت در 50 نقطه از بزرگراه‌های تهران به کنترل سرعت توسط دوربین‌های هوشمند و ثابت به دنبال کاهش تصادفات، تخلفات و تلفات پایتخت به ویژه در بزرگراه‌ها خواهد بود.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: تخلفات حادثه ساز از رصد دوربین‌های پلیس راهور تهران بزرگ در ایام نوروز نادیده نمی‌ماند؛ ضمن اینکه تیم‌های نامحسوس پلیس نیز در ایام نوروز با تخلفات سرعت، سبقت و لایی کشی ها به صورت شبانه روزی برخورد می کنند.

وی گفت: پلیس در برخورد با تخلفات حادثه ساز نوروز هیچگونه اغماضی نخواهد داشت و توقیف ساعتی و توقیف در پارکینگ در انتظار متخلفان پایتخت خواهد بود.

مومنی خاطرنشان کرد: پلیس مقتدر در نوروز سال ۱۴۰۲ در کنار مردم است و با مخلان نظم و آرامش دیگر شهروندان برخوردی جدی دارد.

پایان پیام/

نظر شما