شناسهٔ خبر: 59297523 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در گیلان: کاری که امروز «رهبر انقلاب» برای کشور می‌کند، «پیامبر »در زمان خود انجام می‌داد

ایسنا نوشت:آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رهبری خط قرمز ما است افزود: کاری که امروز رهبر معظم انقلاب برای کشور و مردم انجام می‌دهد، پیامبر خدا در زمان خودش انجام می‌داد؛ البته پیامبر هم با فقدان منابع انسانی مواجه بود.

صاحب‌خبر -

آیت الله فلاحتی در همایش ائمه جمعه استان گیلان، با بیان اینکه اولین رسالت کسانی که با طاغوت مبارزه کرده و آنان را از بین بردند، عملیاتی کردن دستورات الهی بود اظهار کرد: صاحب قدرتی که اهل توحید باشد، نخستین وظیفه‌اش هدایت بندگان خدا و جلوگیری از منکرات است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، فقدان زیربناهای انسانی و عدم شناخت کافی نسبت به معارف دین را دو عامل مهم در عملیاتی نکردن احکام و معارف دین برشمرد و بیان کرد: نظام مقدس اسلامی بعد از بعثت پیامبر اکرم(ص) توانست بخشی از اسلام ناب را عملیاتی کند.

وی با اشاره به تبعات عدم بینش سیاسی در بعضی افراد و شناخت نداشتن آنان نسبت به امور سیاسی جامعه خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر،‌ بعضی افراد که مسئولیت سیاسی و اجتماعی داشتند اظهارنظرهای مختلفی کردند که از آنان انتظار نمی‌رفت.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رهبری خط قرمز ما است افزود: کاری که امروز رهبر معظم انقلاب برای کشور و مردم انجام می‌دهد، پیامبر خدا در زمان خودش انجام می‌داد؛ البته پیامبر هم با فقدان منابع انسانی مواجه بود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به فراهم بودن زمینه و بسترهای لازم برای تربیت نیروی انسانی کارآمد در جامعه اسلامی تصریح کرد: خدا را شاکر باشیم ‌که در بدنه نظام می‌توانیم نیروی انسانی تربیت کنیم و در این حوزه مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

نظر شما