شناسهٔ خبر: 59292169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خشم پدر مسی: لئو به الهلال نمی‌رود؟

خورخه پدر لیونل مسی سه خبر نادرست در مورد ستاره پاری سن ژرمن از جمله ادعای ترک تمرینات و توقف مذاکرات قرارداد را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پدر لیونل مسی در شبکه های اجتماعی به یک سری گزارش ها درباره پسرش و وضعیت او در پاری سن ژرمن اعتراض کرد.

آینده مسی در سرتاسر اروپا اخبار مهمی را به خود اختصاص داده، زیرا قرارداد این مهاجم با پاری سن ژرمن به پایان رسیده و هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

این موضوع باعث شده تا حدس و گمان هایی در مورد وضعیت فعلی مسی ایجاد شود و یک سری گزارش ها توسط پدرش با عصبانیت تکذیب شده است.

خورخه مسی در اینستاگرام به ادعاهایی مبنی بر اینکه پسرش پس از اختلاف با کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن و همچنین گزارش هایی در مورد آینده او در پایتخت فرانسه، تمرین را در اوایل روز جمعه ترک کرد، انتقاد کرد.

پدر مسی احساسات خود را در مورد گزارش ها کاملاً واضح بیان کرد: "تا کی قراره دروغ بگن؟؟؟ ما آزمایش هستیم؟؟؟ آخه چیه این همه اخبار جعلی... باشه!!!"  او در شبکه های اجتماعی نوشت.

او افزود: "برای خیلی ها، من نمی دانم هیچ چیز را باور نمی کنم... ما برای به دست آوردن دنبال کننده، اختراعات بیشتری را تحمل نمی کنیم."

هنوز مشخص نیست که مسی فصل آینده فوتبالش را کجا بازی خواهد کرد. گالتیه اصرار دارد که این مهاجم در پاریس خوشحال است، در حالی که تیم الهلال عربستان ظاهراً قرار است به لیونل مسی پیشنهاد بزرگی برای رفتن به خاورمیانه بدهد.

گیلم بالاگ، روزنامه نگار، احتمال بازگشت مسی به نیوولز اولد بویز را رد کرده و گفته است که این ملی پوش آرژانتینی "می خواهد به فوتبال در رده اول اروپا ادامه دهد."

پاریس در پنج دوره از هفت دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا، حداقل دو بار بیشتر از هر تیم دیگری در آن دوره، از مرحله یک هشتم نهایی حذف شده است.

پاری سن ژرمن روز یکشنبه مقابل رن در پارک دو پرنس به بازی در لیگ فرانسه بازمی‌گردد.

نظر شما