شناسهٔ خبر: 59284312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمیدزیچ: بدترین قرعه نصیب ما شد/ دیدار با گواردیولا جالب است

تهران- ایرنا- مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ گفت: جدال با منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بدترین قرعه بود که نصیب ما شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز جمعه برگزار شد که در حساسترین دیدار تیم‌های بایرن‌مونیخ آلمان و منچسترسیتی انگلیس به مصاف هم می‌روند.

حسن صالح حمیدزیچ در این خصوص، گفت: بازی برابر تیم‌های خوب را دوست دارم و بازیکنان نیز آماده و متمرکز هستند. دو بازی بزرگ و در سطحی عالی را شاهد خواهیم بود اما سیتی حریفی دشوار است و معتقدم سخت‌ترین قرعه ممکن بود. این دیدار مثل یک فینال است.

وی گفت: دور قبل با پاری‌سن‌ژرمن بازی کردیم و حالا یک حریف سخت دیگر را پیش رو داریم. سیتی برابر لایپزیگ، قدرتمندانه بازی کرد. این دیدار مجدد ما با پپ گواردیولا جالب است و معتقدم توان رسیدن به نیمه‌نهایی را داریم.

حمیدزیچ به تمجید از ارلیگ هالند مهاجم سیتی پرداخت و گفت: او از بهترین مهاجمان دنیاست اما بایرن هم مدافعان بزرگی دارد.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان بدین شرح است:

رئال‌مادرید (اسپانیا) - چلسی (انگلیس)

اینتر (ایتالیا) - بنفیکا (پرتغال)

منچسترسیتی (انگلیس) - بایرن‌مونیخ (آلمان)

آث‌میلان (ایتالیا) - ناپولی (ایتالیا)

در مرحله نیمه نهایی، نیز برنده دیدار میلان با ناپولی با برنده اینتر و بنفیکا روبه‌رو می‌شود و برنده بازی سیتی و بایرن با تیم برنده رئال و چلسی، مصاف خواهد داد.

دیدارهای یک چهام نهایی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ فروردین (دور رفت) و ۲۹ و ۳۰ فروردین (دور برگشت) برگزار می‌شود.

بازی‌های دور رفت نیمه‌نهایی، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت و دور برگشت ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت انجام می‌شود و در نهایت دیدار فینال روز شنبه ۲۰ خرداد در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگراز خواهد شد.

نظر شما