شناسهٔ خبر: 59273695 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا ؛ آغاز توزیع میوه تنظیم بازار عیدانه در سمنان

️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان : توزیع سیب و پرتقال عیدانه از فردا جمعه بیست و ششم اسفند ماه در ۵٢ غرفه آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

فردا ؛ آغاز توزیع میوه تنظیم بازار عیدانه در سمنانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️️ ️️محمدرضا قاسمی گفت : سهمیه استان سمنان از میوه های عیدانه ۲۰۰ تن پرتقال  و ۱۱۵ تن سیب است و توزیع آن از فردا با قیمت مصوب آغاز می شود.

به گفته وی، بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ، سیب زرد هر کیلوگرم ۳۲ هزار تومان، سیب قرمز هر کیلو گرم ۲۷ هزار تومان و پرتقال تامسون شمال هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

وی افزود: امسال  ۵٢ غرفه  توزیع میوه  ایام عید در استان سمنان ایجاد شده که از این تعداد ١٩ غرفه در مراکز شهرستان‌ها و ٣٣ غرفه در شهر‌ها و مناطق روستایی دایر می‌شود.

وی با اشاره به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان و تامین ۶ تن خرما برای استان سمنان گفت : این خرماها با قیمت کمتار از بازار به متقاضان عرضه می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تاکید کرد: روسای ادارات جهاد کشاورزی موظفند  جذب سهمیه مورد نیاز شکر و برنج را نیز پیگیری کنند .

<div id="video-display-embed-code_9388520"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3789759/9388520?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما