شناسهٔ خبر: 59273023 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه خبر داد:

دستگیری سارق کابل‌های برق واحدهای صنعتی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و دستگیری عامل سرقت کابل‌های برق و اموال واحد های صنعتی با اقدام به موقع مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی از واحدهای صنعتی در یکی از شهرک‌های صنعتی، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران طی گشت‌زنی هوشمندانه و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود موفق به شناسایی سارقی که در حال سرقت کابل‌های برق یک واحد صنعتی بود شدمد و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی وانت سارق مقادیری زیادی کابل برق، آهن‌آلات و اموال مسروقه دیگر به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: مالکان واحدهای صنعتی با نصب دوربین‌های مداربسته اطراف واحد صنعتی خود و به‌کارگیری نگهبانان مطمئن، فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک، طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما