شناسهٔ خبر: 59250155 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لاپید، بن گویر را «وزیر تیک‌تاک» خواند

تهران- ایرنا- نخست وزیر پیشین و رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به وزیر امنیت داخلی این رژیم حمله کرد و او را «وزیر تیک‌تاک» خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، یائیرلاپید نخست وزیر پیشین و رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در حمله تندی به ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم گفت: در چهارراه «مجدو» انفجار رخ می دهد و مجروحیت های شدید اتفاق می افتد، یک پزشک در منطقه ایلات مورد حمله قرار می گیرد، یک دختر جوان در مقابل چشمان خانواده اش گلوله می خورد، همه این اتفاقات رخ می دهد اما «وزیر تیک تاک و نان پیتا» تنها مشغول یک کار است و آن ابراز شکایت و نارضایتی در رسانه ها.

لاپید پیش از این نیز گفته بود که بن گویر در داخل برنامه «تیک تاک» زندگی می کند.

بر اساس این گزارش، مخالفان کابینه نتانیاهو هر روز بیشتر می شوند و این روند تقریبا تمام اقشار صهیونیستها را دربر گرفته است؛ به حدی که با ورود دستگاه‌های اطلاعاتی مهم این رژیم به صف مخالفان لایحه اصلاحات قضایی، شرایط برای ادامه کار نتانیاهو و کابینه افراطی اش بسیار دشوارتر از گذشته شده و به اعتقاد کارشناسان و تحلیل گران مسایل منطقه، احتمال فروپاشی کابینه او وجود دارد.

سرزمین های اشغالی در هفته های اخیر شاهد اعتراضات صهیونیست‌ها علیه لایحه اصلاحات قضایی بوده و آنان معترضان خواستار توقف روند تصویب این قانون هستند.

پس از موافقت اولیه کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با بخشی از طرح جنجالی اصلاحات قضایی، منابع رسانه ای از برگزاری تظاهراتی در عصر دیروز سه شنبه علیه این طرح در قدس اشغالی خبر دادند.

در لایحه اصلاحات قضایی که ائتلاف مخالفان در سرزمین های اشغالی از آن "کودتا" تعبیر می کنند، از اختیارات دستگاه قضایی این رژیم کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه قوه مجریه و مقننه در این رژیم تقویت خواهد شد.

در این لایحه همچنین، اختیارات مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی و اختیارات مشاوران قضایی دیگر وزارتخانه‌های این رژیم گرفته خواهد شد و وزیر این امکان را خواهد داشت هر مشاور قضایی را که بخواهد در دفتر خود برکنار یا منصوب کند.

نظر شما