شناسهٔ خبر: 59239960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پایان رزمایش جهاد اسلامی در غزه با پیام حمایت از مقاومت کرانه باختری

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با برگزاری رزمایشی در نوار غزه بر حمایت خود از فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری و نیرو‌های مقاومت آن تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری «معا»، ابو حمزه، سخنگوی گردان‌های سرایا القدس در پایان این رزمایش که تحت عنوان «الوفاء لضفة الثوار» (وفاداری به کرانه باختری انقلابی) و در نزدیکی دیوار حائل غزه و اراضی اشغالی برگزار شد، تاکید کرد: مانور وفاداری به کرانه باختری با هدف اعلام وفاداری به شهدا، قهرمانان و مجاهدان ما در کرانه باختری و همچنین در چارچوب افزایش سطح آمادگی نیرو‌ها برای مبارزه در تمامی میادین در راستای آزادسازی کامل فلسطین از لوث رژیم اشغالگر برگزار شد.

وی تاکید کرد: اقدام جهادی رزمندگان مقاومت از طریق گردان‌ها و تشکیلات نظامی ما در جنین، نابلس، طوباس، قباطیه، الخلیل، بلاطه، جبع و حتی عقبه جبر در اریحا و در همه جا، بیانگر تصمیم قاطع ما برای ادامه جهاد با وجود توطئه‌های متوالی است.

ابوحمزه گفت: ما دستان رزمندگان دلیر خود و مجاهدان مقاومت در کرانه باختری اشغالی را می‌فشاریم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم و ملت‌مان را ناامید نمی‌کنیم و راه شهدا را تا آزادی تمام فلسطین دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این رزمایش شامل شلیک موشک و توپ به اهداف فرضی و یک مانور نظامی با استفاده از گلوله جنگی بود و در آن واقعیت جنگ و درگیری با دشمن شبیه سازی شد.

ابوحمزه تأکید کرد که این رزمایش کارایی بالای رزمندگان و عملکرد نظامی آن‌ها را به تصویر کشید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما تنها با مقاومت روزافزون با رژیم اشغالگر مقابله خواهیم کرد. دشمن امروز با ترس حرکت می‌کند و در مقابل دلاوری‌های نیرو‌های مقاومت و توسعه عملیات‌های آن عاجز است.

وی در پایان با ملت فلسطین و نیرو‌های مقاومت تجدید میثاق کرد که سرایا القدس در مسیر جهاد و شهادت ثابت قدم خواهد ماند.

نظر شما