شناسهٔ خبر: 59235197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کرمان

آغاز رزمایش نوروزی در استان

با اغاز این رزمایش پلیس راه،هلال احمر،راهنمایی و رانندگی،اورژانس و راهداری از امروز تا پایان تعطیلات برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی آماده هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، فرمانده انتظامی استان گفت:اقدامات پیشگیرانه دراولویت نهادهای همکار است و سازمانهای خدمات رسان از امروز تا پایان تعطیلات به صورت شبانه روز بویژه در ساعات اوج ترافیک یعنی از 16 تا 24 در همه محورها حضور دارند.

سردار ناظری افزود: با تدبیر دولت در 3 سال آینده باید میزان حوادث جاده ای تا 60 درصد کاهش یابد و رسانه ها با آگاهی بخشی و آموزش همگانی باید دولت را برای رسیدن به این هدف کمک کنند .

وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: دشمن در تلاش است امشب را به چهارشنبه آتشین تبدیل کند اما حافظان نظم و امنیت امشب و فردا برای سلامتی / ایمنی و آرامش مردم ، همه توان خود را بکار خواهند گرفت .

فرمانده انتظامی استان همچنین تاکید کرد : امسال به دلیل همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان کار نیروهای خدمات رسان پیچیده تر می شود و در برخی زمانها که فشردگی سفرها بیشتر می شود برای کاهش تلفات جاده ای مردم نیز باید به کمک پلیس بیایند .
در مراسم رزمایش نوروز 1401 همچنین جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار تجهیزات و ظرفیتهای به نمایش در آمده در رزمایش نوروزی 1402 را نشانه توان دستگاههای خدمات رسان دانست .

نظر شما