شناسهٔ خبر: 59219721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین:

اماکن اقامتی قزوین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: ۲هزار و ۲۰۰تخت در اماکن اقامتی استان برای اسکان گردشگران نوروزی آماده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: اماکن اقامتی استان شامل هتل، هتل‌آپارتمان، میهمان‌پذیر، اقامتگاه سنتی (هتل سنتی)، اقامتگاه بوم‌گردی و خانه‌مسافر برای پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده هستند.

او افزود: ظرفیت اقامت در هتل‌های یک‌ستاره قزوین ۸۶تخت، هتل‌های دوستاره ۴۱۰تخت، هتل‌های سه‌ستاره ۲۲۹تخت و هتل‌های چهارستاره نیز ۹۵تخت است.

خزائلی گفت: ظرفیت اقامت گردشگران در هتل آپارتمان‌ها ۲۸۰تخت و در متل‌ها نیز ۲۰تخت است.

این مسئول ظرفیت اقامت گردشگران در میهمان‌پذیرهای استان قزوین را ۶۵۵تخت بیان کرد و توضیح داد: در اقامتگاه‌های سنتی (هتل سنتی) ۵۰تخت و در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان نیز ۲۸۵تخت برای اقامت مسافران نوروزی آماده است.

او بابیان اینکه ظرفیت خانه‌ مسافرهای قزوین نیز برای اسکان گردشگران نوروزی ۵۰تخت است، یادآور شد: علاوه بر واحدهای اقامتی رسمی، به‌منظور اسکان مسافران نوروزی در قزوین از سایر ظرفیت‌ها مانند فضاهای آماده‌‎سازی شده مدارس نیز استفاده می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهارکرد: با همکاری انجمن حرفه‌ای واحدهای اقامتی بازدیدهای نظارتی از این اماکن برای نظارت بر نحوه ارائه خدمات به گردشگران از اوایل اسفندماه آغاز شده و تا پایان نوروز به صورت مستمر ادامه دارد.

46

برچسب‌ها:

نظر شما