شناسهٔ خبر: 59215385 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وزیر فرهنگ :شمارگان کتاب های دفاع مقدس سه رقمی شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:شمارگان کتاب های دفاع مقدس سه رقمی شده و چاپ های متعدد را رد کرده است.

صاحب‌خبر -

وزیر ارشاد: دفاع مقدس گنجینه‌ای بی پایان برای کتابهاستبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه مراسم اختتامیه بیستمین جایزه ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس با گرامیداشت روز شهید گفت:نشر کتاب در حوزه دفاع مقدس به علت جذابیت ذاتی  رکورد چاپ های متعدد را زده به چاپ صدو پنجاهم ، صد و بیستم و صدوسی ام رسیده و بیشترین تاثیرگذاری و خواننده را در این مدت داشته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کتاب های حوزه دفاع مقدس گفت: بیشترین تقریظ های رهبری در حوزه کتاب های دفاع مقدس است.

محمد مهدی اسماعیلی افزود: بعضی از نویسندگان را رهبر انقلاب  به جامعه فرهنگی ما معرفی کردند شخصیتی مثل آقای حسام  که شهید چیت سازیان را معرفی می کند.

وی افرود  :قدرت نویسندگانی مثل آقای حسام در این حوزه  عظمت شهید چیت سازیان را بازتاب می دهند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه دفاع مقدس گنجینه بی پایان برای فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی ما است و حرف های ناگفته زیادی دارد و نگرانی ما از دست رفتن زمان برای چاپ و نشر همه آنهاست.
آقای اسماعیلی افزود: دفاع مقدس ما معجزه آفریده است خانواده های مثل آقای حاج بابایی معجزات دفاع مقدس هستندو باید این  خانواده ها را به نسل فعلی معرفی کرد.
وزیر فرهنگ گفت: این قدر ادبیات انقلاب اسلامی جذاب است وکه هرجای دنیا ارائه شود، دنیا را شیفته می کند.
وی گفت: الان جوانان امروز ما نمی دانند چه افتخاری را انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  برایش خرج کرده و چه گنج بزرگی را در اختیارشان گذاشته ما در این جشنواره ها تلاش می کنیم یاد بزرگان خودمان مجاهدان فی سبیل الله را زنده کنیم .
بیستمین دوره جایزه ملی انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس با تجلیل از ۶۲ فعال حوزه نشر در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
وزیر فرهنگ :شمارگان کتاب های دفاع مقدس سه رقمی شده است وزیر فرهنگ :شمارگان کتاب های دفاع مقدس سه رقمی شده است وزیر فرهنگ :شمارگان کتاب های دفاع مقدس سه رقمی شده است وزیر فرهنگ :شمارگان کتاب های دفاع مقدس سه رقمی شده است وزیر فرهنگ :شمارگان کتاب های دفاع مقدس سه رقمی شده است وزیر فرهنگ :شمارگان کتاب های دفاع مقدس سه رقمی شده است وزیر فرهنگ :شمارگان کتاب های دفاع مقدس سه رقمی شده است وزیر فرهنگ :شمارگان کتاب های دفاع مقدس سه رقمی شده است



نظر شما