شناسهٔ خبر: 59185120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح ساختمان حوزه خاتم الانبیا (ص) چیتاب

ساختمان حوزه خاتم الانبیا (ص) چیتاب با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور فرمانده سپاه فتح استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان در حاشیه افتتاح این ساختمان، افزود: سپاه پاسداران این پتانسیل را دارد که اگر دو هزار متر زمین در اختیار‌ای آن قرار دهند در بخش کبگیان ساختمان گردان، حوزه خواهران و برادران را نیز احداث می‌کند.
سردار حمید خرمدل از ساخت چهار پایگاه بسیج برادران و چهار پایگاه خواهران خبر داد و ادامه داد: برای ساخت هر پایگاه ۱۵۰ میلیون تخصیص داده می‌شود.
وی همچنین از استخدام ۲۰۰ نفر در سپاه فتح استان در سال جاری خبر داد و گفت: این تعداد استخدامی در میان سپاه‌های استانی بی سابقه بوده است.
فرمانده سپاه فتح یادآور شد: سپاه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی برای اشتغال زایی به بسیجیان استان اختصاص داده است که می‌تواند زمینه توسعه کسب و کار‌های خانگی را فراهم کند.
حجت اسلام پژمان، امام جمعه چیتاب با اشاره به اینکه هرجا مشکلی باشد سپاه پیش قدم است، افزود: دلخوشی مردم و نظام مقدس به سبزپوشان سپاه است و تا کنون توانستند یه خوبی این نظام را حفظ کنند.
سرهنگ عباسی مسئول معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه استان نیز گفت: ساخت حوزه خاتم الانبیاء (ص) در زمینی به متراژ ۳۰۰ متر و در ۱۴ ماه ساخته شد.

نظر شما