شناسهٔ خبر: 59180448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیروانی: بگذارید هواداران به ورزشگاه آزادی بیایند/ بنیادی‌فر برای ما شجاعت نداشت

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تیم پرطرفداری هستیم و اجازه بدهید هواداران به ورزشگاه آزادی بیایند. چرا در شهرهای دیگر ورزشگاه پُر می‌شود اما در تهران اینگونه نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، افشین پیروانی امروز شنبه پیش از دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی مهم و حساسی در پیش داریم و ۲ تیم از شرایط مسابقه مطلع هستند. ما هم پرسپولیس هستیم در خانه بازی داریم و امیدواریم ۳ امتیاز را بگیرم. درست است بازی در خانه ماست اما نمی‌دانم چه میزبانی هستیم که فقط می‌توانیم هشت هزار هوادار داشته باشیم. چرا سکوها خراب است؟ این ورزشگاه آبرو فوتبال ایران است و هر زمان می‌آییم وضعیت ورزشگاه اینگونه است. این هم از وضعیت بلیط فروشی.

وی ادامه داد: هر جا می‌رویم تعداد هواداران بیشتر از ورزشگاه آزادی است، اینگونه نمی‌شود که فوتبال بازی کنیم. هیچ اتفاقی نمی‌افتد بگذارید هوادار بیاید، این یک مسابقه مهم این فصل است. خواهش من این است تعیین تکلیف کنید ما پرسپولیس هستیم و هوادار داریم. باید به هواداران بگویم ما تلاش کردیم ولی اجازه ندادند. توانمان بیشتر از این نیست من نمی‌دانم سازمان لیگ زورش می‌رسد یا خیر؟

پیروانی ادامه داد: طبقه بالا را می‌گویند خراب است اما طبقه اول که خالی است.

وی در خصوص موعود بنیادی‌فر که در دقایق تلف شده دیدار استقلال و گل گهر برای آبی‌پوشان تهران پنالتی گرفت، اظهار داشت: از او گلایه دارم، چرا آن لحظه شجاعت داشتید و پنالتی گرفتید ام در بازی فولاد پنالتی ما را نگرفتید. قبل از بازی می‌گویم تا نگویید احساسی بوده یا خسته بوده است. کاش بازی ما با فولاد هم شجاعت داشتید، امسال از داوری ضرر کردیم. در بازی فولاد پنالتی ما را نمی‌گیری اینجا می‌گیرید، بحث هوادار بود یا خیر؟ وی ای آر نیز حالا حالا برای مسابقات نمی‌آید.

نظر شما