شناسهٔ خبر: 59156785 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تیراندازی در تل آویو با ۵ کشته و زخمی

رسانه‌های صهیونیستی از تیراندازی در مرکز شهر تل آویو در فلسطین اشغالی و هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن چهار تن دیگر خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تیراندازی در خیابان "دزنگوف" در مرکز تل آویو و کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن چهار تن دیگر خبر دادند.

منابع خبری اعلام کردند عامل عملیات تیراندازی یک جوان ۲۳ ساله فلسطینی ساکن کرانه باختری بوده است که با سلاح کمری به تجمع کنندگان مقابل یک کلوپ شبانه شلیک کرد و به دست نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.. خیابان دزنگوف سال گذشته هم شاهد عملیات رزمندگان مقاومت فلسطین بود که در آن شماری از صهیونیست‌ها کشته شدند.

نظامیان صهیونیست با تشدید محاصره امنیتی در اطراف خانه عامل عملیات تل آویو در شهرک نعلین در غرب رام الله، پدر شهید "معتز بالله صلاح الخواجا" را بازداشت و از شماری از افراد خانواده او بازجویی کردند.

<div id="video-display-embed-code_9355430"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3782826/9355430?width=600&height=350"></script></div>

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات تل آویو گفت: امشب شاهد عملیات سختی در تل آویو هستیم.

شهردار تل آویو نیز در واکنش به عملیات تیراندازی در این شهر گفت: اسرائیلی‌ها باید در پی عملیات تیراندازی در مرکز تل آویو تظاهرات اعتراض آمیز در این شهر را فوری متوقف کنند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات قهرمانانه تل آویو اعلام کرد: این عملیات در واکنش به جنایت‌های رژیم اشغالگر در صبح روز پنج شنبه در شهرک جبع و اردوگاه جنین انجام شد و ما به این رژیم درباره دریافت ضربات دردناک‌تر هشدار می‌دهیم.

این جنبش همچنین اعلام کرد: عامل عملیات تل آویو، شهید "معتز بالله صلاح الخواجا" عضو گردان‌های عزالدین قسام بوده است.

گروه مقاومت "عرین الاسود" نیز در واکنش به عملیات تل آویو، ضمن تأکید بر تداوم نبرد با رژیم صهیونیستی، این رژیم را به پرداختن هزینه سنگین در پاسخ به جنایت هایش تهدید و اعلام کرد: این رژیم از جایی که تصورش را نمی‌کند، ضربه می‌خورد.

 

 

نظر شما