شناسهٔ خبر: 59139561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری جشن ۱۰ ساعته نیمه شعبان در ایلام

جشن ۱۰ ساعته نیمه شعبان ، با حضور شیفتگان و عاشقان منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در ایلام و در زیر بارش شدید باران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ همزمان با سالروز میلاد امام زمان (عج)، مردم ولایتمدار شهر ایلام با وجود هوای نسبتا سرد و بارانی در جشن ۱۰ ساعته شرکت کرده و عشق و ارادت خود را به ائمه معصومین و امام زمان خود نشان دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام،با اشاره به تلاش رسانه های معاند و تبلیغات دشمنان اسلام برای نشان دادن دین اسلام بعنوان دین غم و اندوه، اظهار کرد: یک جشنواره بزرگ عمومی به صورت مجموعه‌ای ۱۰ ساعته از برنامه‌های جشن اعیاد شعبانیه در مرکز استان در حال برگزاری است و طوری برنامه‌ریزی شده که مردم بتوانند در هر ساعت از طول روز در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی افزود: این همایش بزرگ از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام شروع و تا چهار راه سیدالشهدا (ع) ادامه دارد.

در محل میدان ۲۲ بهمن، ۴۰ غرفه در زمینه‌های طراحی و نقاشی، غرفه کودک و نوجوان، قصه گویی و ارائه کتب مذهبی نیز برپا شده و تا ساعت ۲۱ امشب ادامه دارد.



<div id="video-display-embed-code_9349043"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3781404/9349043?width=400&height=300"></script></div>

 

 

نظر شما