شناسهٔ خبر: 59132068 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اردن یورش نظامیان صهیونیست به جنین را محکوم کرد

تهران-ایرنا-وزارت امورخارجه اردن سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای یورش نظامیان به شهرهای مختلف فلسطینی و بویژه جنین را بشدت محکوم کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از رسانه‌های اردنی، در این بیانیه آمده است که ما یورش ادامه دار و مستمر نظامیان اسرائیلی به شهرهای فلسطین اشغالی و تعدی مداوم آنها که آخرین مورد آن تجاوز امروز نظامیان اسرائیلی به شهر جنین بود، بشدت محکوم می کنیم.

امان در این بیانیه بر ضرورت توقف تشدید تنش‌ها تأکید کرد و افزود: ما نسبت به ادامه این یورش‌ها هشدار می دهیم، چرا که منجر به بحرانی تر شدن شرایط خواهد شد.

شمار زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، پنج نفر از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر بشدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما