شناسهٔ خبر: 59129020 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین؛ یک منزل هدف حمله موشکی قرار گرفت

منابع فلسطینی خبر دادند که نظامیان اسرائیلی از بعد از ظهر امروز به اردوگاه جنین حمله کرده‌ و منزل یکی از مجریان عملیاتهای استشهادی را محاصره کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان اشغالگر صهیونیست از بعد از ظهر امروز سه‌شنبه مجددا یورش خود را به اردوگاه جنین در کرانه باختری آغاز کرده و تجهیزات نظامی تازه‌ای به این منطقه اعزام کردند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، در پی این حملات، نیروهای مقاومت حاضر در اردوگاه با نظامیان صهیونیست به شدت درگیر شدند. یگان ویژه نظامیان اسرائیلی به خیابان «مهیوب» در جنین حمله کرده‌اند.

منابع محلی حاضر در اردوگاه خبر دادند که نظامیان اشغالگر یک منزل را در اطراف جنین محاصره کرده‌اند. بالگردهای صهیونیست نیز در این عملیات نظامی مشارکت دارند. ارتش این رژیم هم با اعلام خبر عملیات نظامی در جنین، مدعی شد که جزئیات آن را بعدا منتشر خواهد کرد.

 

 

به گفته این منابع، نظامیان اسرائیلی منزل محاصره شده را هدف حمله موشکی قرار دادند. این منابع خبر دادند که منزل متعلق به شهید امجد العزمی است و  صهیونیستها از پدر شهید خواسته‌اند خود را تسلیم کند.

در واکنش به این تجاوزات، گردان جنین هم خبر داد که نظامیان اسرائیلی را هدف گلوله قرار داده است که هنوز آماری از تلفات احتمالی در میان این عناصر منتشر نشده است.

 

 

در کنار این نیروها، گردانهای القسام، سرایا القدس و کتائب شهداء الاقصی خبر دادند که در اردوگاه جنین در برابر صهیونیستها ایستاده‌اند

پایان پیام/

نظر شما