شناسهٔ خبر: 59126986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرایی شدن طرح کالا برگ الکترونیک در لرستان

همزمان باسراسر کشور طرح کالا برگ الکترونیک در لرستان اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌ صورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، هم‌ اکنون اجرای این طرح به صورت ملّی و همزمان با سراسر کشور  در لرستان آغاز شد.

سیروس ابراهیمی گفت: در این طرح اعتبار کلیه خانوار‌های یارانه‌ بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

ابراهیمی افزود:در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌میزان اعتبار استفاده‌شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

همچنین خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند جهت مشاهده میزان اعتبار، لیست کالا‌ها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

گفتنی است در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، افق کوروش، دیلی مارکت، جانبو و برخی فروشگاه‌های خُرد که مجهز به بارکدخوان شده‌اند، به این سامانه متصل و پذیرای هموطنان در سراسر کشور هستند.

<div id="video-display-embed-code_9344835"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3780481/9344835?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما