شناسهٔ خبر: 59121738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون استاندار گیلان:

سهل انگاری در اجرای پروژه کتابخانه مرکزی رشت پذیرفته نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه سهل انگاری در اجرای پروژه کتابخانه مرکزی رشت پذیرفته نیست، گفت:سرعت بخشی در اجرای این پروژه و راه اندازی زودهنگام آن ضرورت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد اسحاقی در بازدید از کتابخانه مرکزی رشت، اظهار کرد: راه اندازی کتابخانه مرکزی رشت از مطالبات جدی فرهنگ دوستان گیلانی است.

وی با تاکید بر سرعت بخشی اجرای پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افزود: راه اندازی کتابخانه مرکزی یکی از مهم ترین موضوعات امیدآفرین در فضای فکری و فرهنگی جامعه گیلان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان به تشریح ظرفیت‌های فراوان کتابخانه مرکزی رشت و ثمرات مثبت و سازنده این مرکز برای مردم استان پرداخت و بیان کرد: وجود کتابخانه مرکزی رشت موجب اعتلای فرهنگ کتابخوانی در گیلان بویژه مرکز استان خواهد شد.

اسحاقی با بیان اینکه سهل انگاری در اجرای پروژه کتابخانه مرکزی رشت پذیرفته نیست، گفت: سرعت بخشی در اجرای این پروژه و راه اندازی زودهنگام آن، از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم گیلان است و ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تقویت و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در گیلان بسیار اهمیت دارد، افزود: در شرایطی که دشمن دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در لایه‌های مختلف جامعه است راه اندازی مجموعه‌های فرهنگی می‌تواند روحیه امید را در دل مردم زنده کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با انتقاد از برخی ناهماهنگی‌ها و عدم همراهی برخی مسئولان در به ثمر رسیدن کتابخانه مرکزی رشت، بیان کرد: سهل انگاری در اجرای پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی مسئولان قابل پذیرش نیست و باید همه دستگاه‌ها و مسئولان برای تکمیل و راه اندازی کتابخانه مرکزی رشت تلاش کنند.

 

نظر شما