شناسهٔ خبر: 59089717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خمس: پرسپولیس روی ۳ شوت، ۳ گل زد/ کیفیت از نتیجه مهم‌تر است!

مهدی روزخوش

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید پرسپولیس از تمام موقعیت‌های خود در این بازی به گل رسید و تیمش بازی بهتری انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتور در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران ۳ بر ۲ برابر پرسپولیس شکست خورد. پاکو خمس، سرمربی تراکتور در نشست خبری بعد از این دیدار درباره این که آیا تاکتیک خاصی در استفاده از محمد عباس‌زاده به کار گرفته بود اظهار کرد: می‌خواهید چه بگوییم؟ تاکتیک ویژه‌ای برای این موضوع نداشتم چون قبل از بازی نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است در بازی رخ بدهد. نمی‌توانم پیش‌گویی کنم و بعد از اینکه در بازی اتفاقی رخ می‌دهد، تصمیم می گیرم که چه کاری انجام بدهم.

خوشحالم عباس‌زاده ۲ گل زد

وی افزود: ما از حریف دو بر صفر عقب بودیم و برای اینکه نتیجه را جبران کنیم مجبور بودیم که مهاجم وارد زمین کنیم. برای عباس‌زاده خوشحالم که توانست دوباره گل بزند.

ببینید

بیشتر بخوانید

سرمربی تراکتور همچنین درباره مصدومیت اخباری گفت: برای هر تیمی رخ می‌دهد که گاهی بازیکنی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشند و این اتفاق امروز برای ما رخ داد. امروز باد هم در ورزشگاه می‌وزید و کار را سخت کرده بود و اگر باد نبود بازی بهتر می‌شد.

خمس در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: امروز در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. خوشحالم بابت تلاش بازیکنانم که بعد از دو گلی که خوردیم به بازی برگشتیم و بابت این موضوع به بازیکنانم افتخار می‌کنم و هواداران تراکتور هم باید این کار را انجام بدهند و به بازیکنانی که از لوگوی تراکتور دفاع می‌کنند، حمایت کنند.

پرسپولیس روی ۳ شوت، ۳ گل زد

وی همچنین گفت: ما همان کاری که در نیمه اول انجام دادیم را در نیمه دوم هم انجام دادیم. اگر اشتباه نکنم پرسپولیس سه شوت در چهارچوب داشت و هر سه گل شد. با این حال همیشه مسئولیت با سرمربی است و من هم مسئولیت را قبول می‌کنم. باید این را در نظر داشته باشیم که در نیمه اول کار ما سخت تر بود. امروز بابت عملکرد تیم خوشحال هستم.

کیفیت مهمتر از نتیجه است

سرمبی تراکتور درباره عملکرد خط دفاع تیمش هم گفت: مسئولیت هرچه در زمین رخ می‌دهد با من است و گاهی بازیکنان هم اشتباه می‌کنند که باید آنالیز و به آنها گوشزد کنیم. در یک بازی هم کار خوب می‌کنند و هم اشتباه می‌کنند. باید قبول کنیم تیم حریف بازیکنان با کیفیتی هم داشت که با ۲ ضربه به گل رسیدند. هر تیمی نمی‌تواند نتیجه ۲ بر صفر را برگرداند اما ما این کار را انجام دادیم. فکر نمی‌کنم گلی که در دقایق پایانی خوردیم به خاطر عدم تمرکز باشد. بالاخره گاهی اشتباه رخ می‌دهد. برای من کیفیت دیداری که انجام دادیم از نتیجه مهم‌تر است. ما بازی خوبی انجام دادیم و تماشاگران لذت بردند.

انتهای پیام

نظر شما