شناسهٔ خبر: 59088877 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورود دادگستری به بررسی همه جانبه موضوع بدحالی دانش‌آموزان

رییس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: سلامتی شهروندان خصوصاً دانش‌آموزان و امنیت روانی همه خانواده‌ها خط قرمز دستگاه قضایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رییس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی در دستوری به مجموعه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی از آنها خواست با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای بررسی موضوع در استان و شناسایی و برخورد قاطع با عوامل این اقدام غیر انسانی با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در اسرع وقت اقدام کنند.

ناصر عتباتی با تأکید بر اینکه سلامتی شهروندان خصوصاً دانش‌آموزان و امنیت روانی همه خانواده‌ها خط قرمز دستگاه قضایی است از شروع اقدامات قضایی و تحقیقات گسترده در این خصوص خبر داده است و اعلام کرد نتایج اقدامات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: به پزشکی قانونی هم ماموریت داده شده است با استفاده از روش‌های علمی، فنی و تخصصی، میزان مسمومیت و مواد مسموم‌کننده شناسایی و نتایج سریع تراعلام شود.

بدحال‌های سریالی مشکوک دانش آموزان، این بار ۱۱ دانش آموز و یک کادر هنرستان هیئت امنایی پسرانه عسگری ارومیه را راهی بیمارستان کرد.

همچنین دیروز هم  ۲۰ دانش آموز مدرسه شاهد نورالزهرا (س) ارومیه با علایم سر درد و سرگیجه به وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان طالقانی منتقل شده بودند که بعد از ساعاتی همه آن ها مرخص شدند.

نظر شما