شناسهٔ خبر: 59088690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

دولت مکلف به برقراری بیمه ملوانان و صیادان شد

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مجلس مصوب کرد دولت از محل وجوه حاصل از واگذاری اموال و دارایی‌های طرح تملک دارایی به پرداخت سهم خود به منظور بیمه ملوانان و صیادان اقدام کند.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از مطالبات دیرینه ملوانان و صیادان را به صورت مستمر پیگیری کردم، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۱۴ اسفند ماه) مجلس و در جریان برسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲، یک بند به تبصره ۱۱ بودجه الحاق کردند.

وی توضیح داد: بر این اساس، دولت به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل وجوه حاصل از واگذاری اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد و واگذاری طرح‌های تملک دارایی نیمه تمام با هدف تقویت تأمین اجتماعی نسبت به پرداخت سهم دولت از حق بیمه ملوانان و صیادان دارای کارت فعال در سواحل جنوبی و شمالی کشور به میزان ۱۳ درصد متناسب با پرداخت ملوانان و صیادان به میزان ۷ درصد به سازمان تأمین اجتماعی اقدام کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان تأمین اجتماعی مکلف است از ابتدای سال ۱۴۰۲ نسبت به برقراری بیمه اشخاص مذکور اقدام نموده و گزارش اقدامات به عمل آمده را هر سه ماه یک بار به مجلس شورای اسلامی ارسال کند.

نظر شما