شناسهٔ خبر: 59086337 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

حسینی‌کیا، نماینده مجلس: مسمومیت های دانش آموزان کار سرویس‌های جاسوسی دشمن است/نهادهای اطلاعاتی باید با عوامل خارجی برخورد کنند

سید جواد حسینی کیا، نماینده مجلس در واکنش به مسمومیت‌های سریالی به سایت دیده‌بان ایران گفت: دشمن و سرویس‌های جاسوسی پشت صحنه این موضوعات نقش دارند.وقتی از اغتشاشات اخیر نتیجه نگرفتند، به دنبال این هستند که فضای روانی جامعه را به هم بریزند اما ملت ما آگاه و هشیار است و بیش از 4 دهه است که این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مسمومیت‌هایی که ابتدا در مدارس دخترانه شهر قم بود، حال هر روز دامنه‌اش به شهرهای دیگر هم گسترش می‌یابد. ادامه‌دار شدن ای ماجرا، واکنش‌های بسیاری از مسئولان از جمله نمایندگان مجلس را هم برانگیخته است. سید جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع مجلس و نماینده مردم سنقر در مجلس درخصوص اینکه چه گروهی در پشت ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان نقش دارند، به دیده‌بان ایران گفت: «دستگاه‌های امنیتی در حال بررسی صحت و سقم این موضوع هستند؛ اما قاعدتا دشمن و سرویس‌های جاسوسی پشت صحنه این موضوعات نقش دارند.»

وی ادامه داد: «وقتی از اغتشاشات اخیر نتیجه نگرفتند، به دنبال این هستند که فضای روانی جامعه را به هم بریزند اما ملت ما آگاه و هشیار است و بیش از 4 دهه است که این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند. این بار هم محکم‌تر و منسجم‌تر از قبل پای کار انقلاب اسلامی  هستند و گول دشمن را نمی‌خورد.»

حسینی‌کیا همچنین درپاسخ به سوال دیده بان ایران وظیفه مسئولان برای پیگیری این مسمومیت‌ها  گفت: «از مسئولان هم انتظار می‌رود که اطلاع‌رسانی سریع و به موقع داشته باشند و اگر مشکلی وجود دارد به مردم منتقل کنند. از سوی دیگر توطئه‌های دشمن را پیشاپیش خنثی و دست آن‌ها را برای مردم رو کنند.»

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه درصورت مشخص شدن نقش عوامل خارجی، چه برخوردی با آن‌ها می‌شود، گفت: «دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید تدابیر بهتری را ببینند تا ضربه‌پذیر نباشیم و جاهایی هم که لازم است با عوامل خارجی برخورد کنیم.»

منبع: سایت دیده بان ایران

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما