شناسهٔ خبر: 59081790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگشت به چرخه تولید محصولات کشاورزی با شکست زمین خواران

۱۹ هزار متر مربع زمین کشاورزی شهرستان محمودآباد پس از تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز به چرخه تولید بازگشت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه قضائی مبنی بر تفکیک غیر مجاز زمین‌های کشاورزی، دیوار کشی و انجام ساخت و ساز توسط افرادی سودجو در یکی از روستا‌های شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردارمرتضی میرزایی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی ۲۰ مورد بنای نیمه کاره دیوار کشی‌ها و ساخت و ساز‌های ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شد.

او با بیان اینکه در این عملیات ۱۹ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد شد، گفت: براساس نظر کارشناسان ارزش زمین آزاد شده ۳۸ میلیارد تومان بوده و در این ارتباط دو  نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرزایی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست: به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوز‌های قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

نظر شما