شناسهٔ خبر: 59069139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار مازندران:

جانبازان نماد واقعی روزهای سخت دفاع مقدس هستند

استاندار مازندران با بیان اینکه جانبازان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: جانبازان نماد واقعی روزهای سخت دفاع مقدس هستند.

صاحب‌خبر -

سیدمحمود حسینی‌پور امروز در مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد مازندران در شهرستان بابل، با بیان اینکه ما مدیون همه ایثارگری‌ها و رشادت‌های جانبازان هستیم، اظهار کرد: یاران واقعی شهدا همین جانبازان هستند.

استاندار مازندران گفت: پیام جانبازان این است که از همه هستی خود برای این انقلاب، اسلام و ارزش‌های امام جانفشانی کرده‌ایم تا امروز جامعه بتواند مسیر الهی انقلاب اسلامی را بپیماید.

حسینی‌پور ادامه داد: جانباز قطع نخاعی ما سال‌های سال علاوه بر تمام کم و کاستی‌ها در مقابل دشمنان ما ایستاده‌اند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز در بسیاری از شهرها، جانبازان ویلچری ما جلودار راهپیمایی بودند.

وی با اشاره به اینکه جانباز وقتی در عرصه‌های جامعه حضور پیدا می‌کند، وظایف مسئولان سنگین‌تر می‌شود، اظهار کرد: جانبازان ما، نماد و آینه تمام خوبی‌های دفاع مقدس بوده و حضور معنوی ایثارگران، چراغ هدایت ما و جامعه است.

این مسئول با اشاره به جایگاه رفیع همسران جانبازان، گفت: کسانی که بیش از ۳۰ سال از جانباز قطع نخاعی پرستاری می‌کند، همچون پرستاران دارای جایگاه هستند و زینب گونه جهاد می‌کنند.

جانبازان نماد واقعی روزهای سخت دفاع مقدس هستند

استاندار مازندران، وجود امنیت و افتخاراتی که در ایران اسلامی شاهد هستیم را مدیون ایثارگری‌های شهدا و جانبازان دانست و یادآور شد: کسانی که ممکن است به لحاظ فکری با ما فاصله داشته باشند نیز برای جانبازان ما احترام قائل هستند.

قابل ذکر است، مازندران ۳۵۰ جانباز ۷۰ درصد به بالا دارد که ۷۶ نفر از آنان قطع نخاعی هستند.

انتهای پیام

نظر شما