شناسهٔ خبر: 59063190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران مردمی شده است

«کهنسال» گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران به سمت مردمی شدن است و در این زمینه حرکت‌های خوبی انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی امروز با حضور «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل میزبان بابلسر برگزار شد.

در این مراسم که به همت استانداری مازندران، سپاه کربلا، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: جانبازان سنبل عینی مظهر شهادت هستند و از ایثار و همراهی همدلانه همسران با جانبازان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: این برنامه تلفیقی از نگاه استانی است که در راس آن استاندار مازندران است و این چهارمین دیدار استاندار با جانبازان در سال جاری است.

کهنسال ادامه داد: در مازندران اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به سمت مردمی شدن است و در این زمینه حرکت‌های خوبی انجام شد و تکریم از اسطوره‌های دفاع مقدس را وظیه ذاتی خود می‌دانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: این برنامه‌ها برای به آرامش رسیدن و تجدید قوا برای ماست و جانبازان اسطوره‌های این مرز و بوم و تداعی کننده چهره شهدا برای جوانان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما