شناسهٔ خبر: 59063148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری رزمایش یک‌روزه دیدار با جانبازان بالای ۵۰ درصد مازندران/ ۱۲۸۰ جانباز تجلیل می‌شوند

سردار «مسلمی» از برگزاری رزمایش یک‌روزه دیدار با جانبازان بالای ۵۰ درصد مازندران خبر داد و گفت: در این رزمایش ۱۲۸۰ جانباز تجلیل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی امروز با حضور «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل میزبان بابلسر برگزار شد.

در این مراسم که به همت استانداری مازندران، سپاه کربلا، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جانبازان شایسته ترین، بهترین، باارزش‌ترین و گرانبهاترین یادگاران دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه همسران جانبازان پرستاران گمنام هستند که از آن‌ها یاد نمی‌شود، افزود: این همسران، خودشان جانبازانی هستند که هیچ درصدی نمی‌گیرند و ایثارگرانه به جانبازان ما کمک می‌کنند.

سردار مسلمی با بیان اینکه این برنامه در قالب رزمایش سراسری سرکشی از جانبازان بالای ۵۰ درصد برگزار می‌شود، تصریح کرد: سرکشی از هزار و ۲۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد استان با بهره گیری از ظرفیت نهاد‌ها امروز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما