شناسهٔ خبر: 59063036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مازندران:

جانبازان نماد واقعی ایثار و شهادت هستند

بابلسر- استاندار مازندران از جانبازان به عنوان نماد واقعی ارزش های ایثار و شهادت و الگویی برای نسل های آینده جامعه یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر شنبه در مراسم تجلیل و تکریم از جانبازان نخاعی استان مازندران با تقدیر از ایثارگری و رشادت، جانبازان، همسر و فرزندان آنها اظهار داشت: جایگاه جانبازان جایگاه بالایی است وباید نسبت به این پیشکسوتان انقلاب و یادگار شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی از جانبازان به عنوان نماد واقعی ارزش‌های ایثار و شهادت یاد کرد و آنان را الگویی برای نسل امروز دانست و گفت: علی رغم همه کاستی‌ها ملت ما در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و در روز ۲ بهمن شاهد حضور مردم در راهپیمایی بودیم و جانبازان بالای ۵۰ درصد هنوز میدان دار و پیشرو هستند.

وی با بیان اینکه حضور جانبازان در عرصه‌های سیاسی برای مسئولان دارای پیام است، افزود: جانبازی قطع نخاع که تحرک ندارد نیازی به درصد ندارد آنها شهید زنده و نماد و آینه دفاع مقدس هستند.

حسینی پور همچنین درادامه گفت: حضور معنوی جانبازان و ایثارگران چراغ هدایت ما و جامعه است و جایگاه همسران آنان که ۳۵ سال از آنان پرستاری می‌کنند نیز کمتر از جانبازان نیست زیرا آنها خدمتگزار بی منت جانبازان ما هستند و این ایثارگری زینب گونه قابل تقدیر و تشکر است.

نظر شما