شناسهٔ خبر: 59054563 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فلاحی در گفتگو با دانشجو:

توضیحات مسئولان درباره علل مسمومیت دانش آموزان قانع کننده نبود / شأن مسئولان امنیتی، انجام پیش‌بینی‌های لازم بود + فیلم

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت:توضیحات مسئولان درباره علل مسمومیت سریالی دانش آموزان در جلسه اخیر کمیسیون آموزش٬ برای نمایندگان مجلس قانع کننده نبود.

صاحب‌خبر -

احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو ٬ درباره جلسه اخیر اعضای کمیسیون آموزش با مسئولان دولتی درباره مسمومیت سریالی دانش آموزان اظهارکرد: اظهارات برخی مسئولان این بود که مسمومیت دانش آموزان در روزهای گذشته تعمدی بوده است.

 

وی‌ افزود: البته شأن مسئولان امنیتی این بود که پیش بینی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دادند تا شاهد تکرار این حوادث در سطح کشور نباشیم

 

فلاحی ادامه داد: باتوجه به اینکه درحال حاضر دشمن جنگ ترکیبی را با ما آغاز کرده است٬ باید مراقبت‌های لازم را داشته باشیم تا توطئه‌های دشمنان به نتیجه نرسد. 

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: مسئولان امنیتی باید این مسائل را کنترل می کردند تا تکرار نشود و توضیحات آنها در جلسه قانع کننده نبود. انتظار ما از نهادهای امنیتی این است که به موضوع مسمومیت دانش آموزان٬ جدی‌تر ورود پیدا کنند.

 

وی‌خاطرنشان کرد:توضیحات مسئولان مربوطه در جلسه اخیر کمیسیون آموزش٬ برای نمایندگان مجلس قانع کننده نبود؛ اینکه ماجرای به این مهمی به دفعات متعدد تکرار شود و ما نتوانیم سرنخ‌هایی از آن به دست بیاوریم٬ به هیچ وجه قانع کننده نیست.

<div id="video-display-embed-code_1915984" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/1064163/1915984?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما